29/12/2010

perempuan cantik

i suka sangat tengok perempuan yang cantik-cantik especially yang bertudung, ouhhhh sejuk sangat kalau mata memandang, tak tau lah kenapa yelah nak tunggu i jadi cantik entah bilalah kan. HAHA so tengok je lah yang mampu i buat.

kalau i boleh pilih nak cantik macam siapa, i nak pilih heliza HAHA perasan tau! heliza sangat sangat sangat lah cantik,dia pakai apa pun cantik je.

gadis yang cantik dan bertudung serta cantik akhlaknya sangat-sangat lah diminati oleh kebanyakan lelaki.

tapi untuk lelaki pulak jangan pandang sangat perempuan yang cantik ye, sebab i pernah baca satu fakta, setiap kali pandangan lelaki terhadap wanita cantik ia akan berisiko tinggi untuk berpenyakit tekanan jantung, ini disebabkan degupan jantung lelaki yang memandang wanita cantik sama seperti seseorang yang menjalani aktiviti payung terjun! Ouhhhh sangat mara bahaya merbahaya ye kawan-kawan perempuan i yang cantik ni. HUHU

pernah dengar fakta tentang PEREMPUAN CANTIK SELALU CURANG?

*tk semua ye! kebanyakkan mereka curang bukanlah di sebabkan kecantikan yang mereka ada, tapi mereka ini di kelilingi lelaki yang sentiasa untuk mengusha,kan2? HAHA perempuan cantik sape tak nak,i pun nak cantik T______T

tapi ingatlah wahai gadis-gadis cantik sekalian, pilihlah mereka yang memiliki hati yang iklas, sebab kalau pilih paras rupa pasti tak kemana, sebab lelaki tu dah dapat yang cantik dan dia akan cari yang lagi cantik dan meninggalkan yang tak berapa cantik tadi ;)

haa cantikkan kawan-kawan i

ini lagi cantik-cantik ;)

3 comments:

Anonymous said...

lol

Ariffin Janal said...

hahahahaha

sumaiyah mokhtar said...

anonymous ; siapa kah anda? ;)

ipin ; HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA