05/06/2012

kek coklat ala-ala budak tak tau masak ;)

assalamualaikum, hye org cuti sekolah kite pun cuti, org holiday kite duduk rumah jem heeee,so duduk rumah banyaknya program membesarkan badan, hai dah mula kecewa dengan diri sendiri yang makan tak henti-henti nih, hahaha so semalam buat kek, kek ape? mcm biasa lahkan kek coklat, hehehe

 mula2 bancuh tepung dengan air sejuk dari peti,


kemudian,
 masukkan kedalam loyang yang di sapu dengan mentega dan tepung,


kemudian kukus :)





lepas tu bancuh cream chess :) dan sapu kan mengikut kreativiti, tk kreatif kan saya? :(




dan bancuh toping pulak :)






siap!!! comotkan? hehehe ;D buat kek ni kena ade mood sebenarnye, kalau tak ni lah jadi nye :(




rasa pun kurang memuaskan :(
siap, semudah ABC, hahaha mmg lah mudah beli tepung dah siap sukat, tinggal kukus,gril,panggang,kukus grill panggang, kukussss bancuh je. hehe

2 comments:

♥e'in♥ said...

sedapnye........ nak sikit!!

sumaiyah mokhtar said...

ein : hehehe boleh2 dtg lah rumah :)