05/01/2011

dah nak dapat gelaran si GEMOK ;(

ade sape-sape yang boleh suggest saya macam mana nak kurus?
sebelum
selepas
lihat sendirilah ye ;( sedih sangat-sangat, uhhhhh macam-macam cara dah cube, tp tetap tak boleh lawan nafsu makan ;(errrrrrr
macam-macam product da cube, buat habis duit i je,kalau jadi berbaloi, ni makin menjadi-jadi makan, hishhhhh

6 comments:

aisyah razali said...

sue....knape jd mcm ni.. tak cye nye....

sumaiyah mokhtar said...

ecah, jgn tk pecaya lah, caya je terus, mmg dah gemok. HAHAHA ;(

aisyah razali said...

hahaha! dulu kurus gler. blaja di shahputra mmg buat org gemok. haha

sumaiyah mokhtar said...

tau tkpe, tgok lah gamba sem 1 dekat shahputra,skrg msuk sem 4 semua naik, HAHA
pointer je bila la nk naik.

Fatin Athirah Amani said...
This comment has been removed by the author.
sumaiyah mokhtar said...

gemok la, sedih sgt ;(
you ye la comel.