29/01/2011

jalan penyelesaian sebarang masalah ;)

kepada siapa yang membaca sila sama-sama tadah tangan, I nak doa ni ;)

“Ya Allah jangan lah johor banjir,lepaskan lah sumaiyah balik dulu” amin ;D

Sekarang musim hujan,mana-mana pun hujan,kesian pada siapa yang basuh baju asyik tak kering je, saya tak pe saya tak basuh baju. HAHAHA

Semalam moody nak marah-marah je, harini so far okey lah dapat keluar jalan-jalan first pergi jumpa kak emy I yang dah berabad tak ketemu,kitaorang jumpa di kuantan parade, ingat kluang je ade parade-parade? HAHA

thanks to kak emy sebab belanja pizza ;D I love you so much

lepas kak emy dah balik I ke mega mall dengan roommate sejati, sangat lah best gila,rambang mata sebab banyak gila sale, sebelum berjalan-jalan saya teman mereka makan dulu dekat mcd,ouhhh saya hanya meneman ye,tak makan pun *percaya ke? HAHA

see siapa yang makan?kawan-kawan I kan? huhu

biar lah muka I tak penuh pun,sebab kawan I yang comel dah nak memenuhi gambar ni.

and benda yang paling best I dapat lepaskan segala apa yang terpendam selama nie,I dapat hasil hari nie HAHA okeyyy I harap ni lah kali terakhir I bershopping, I nak pasang azam baru ni, tak nak membazir lagi sem ni, ;P
sila ke pasarraya yang berhampiran,sale bagai nak gila ;)

2 comments:

Ariffin Janal said...

perghhhhh taknak sakan plak kau shoping!

sumaiyah mokhtar said...

kau bila nk belanja aku shopping ipin? pt pn da masuk kan?