16/07/2011

biar tak makan jangan tak shopping

assalamualaikum, hehehe boleh ke guna istilah mcm tu? hahaha i boleh je :) kalau dah kata perempuan tak menyopping mane sah :) sekarang pulak sane sini sale, mmg geram gile lahkan,

so tengahari tadi siap2 terus keluar dengan roomet, heee hari sabtu tak kan nak duduk rumah je kan? heeee aik jangan salah anggap, bukan tiap2 minggu i keluar ye, bila dah tk de keja i keluar lah kejap,

masa keluar, rakyat macam semut punya lah ramai nak kata dah gaji tengah bulan, ade ape pun i tak pasti, tapi yg pasti semua barang rase mcm nk rembat. HAHAHA gila rambang mata seyhhhhh.

tapi hanya dapat merembat yg ni aje :(

tkpe bersyukur nanti ade rezeki sambung lagi hehehe :)

okeyyy lah jmpe next entry ;) LOVE YOU ALL

10 comments:

Norul said...

hahaha..saya stuju sgt..lebih kuag je ngn saya

Rafidah Farhana said...

kemain lagi yek dia shopping. Tapi saya ni kuat makan. Mujur nafsu shopping tak kuat. Kalau tak pengsan nak korek duit.

Aisyah Aina said...

shopping tak best..makan lagi best :D

bunga said...

comel tu..janji ada gak leh rembat..

sumaiyah mokhtar said...

Norul : hehehe kite same la, nanti bole shopping sme2 :)

sumaiyah mokhtar said...

Rafidah Farhana : heeeee i kalau keluar tak beli ape2 balik nanti ade `tekanan perasaan` hehehe

sumaiyah mokhtar said...

Aisyah Aina : hehehe kite mkn kadang2 tk kesah sgt, ade nk makan2 la, tk de makanan tkde :) makan kadang2 je :)

sumaiyah mokhtar said...

bunga : hehehe aah best2 nti boleh keluar dengan bunga pulak :)

Nurnajwa said...

BEST gila shopping :D

*klau time poket penuh laa, hee

shishi.. said...

ske jgkkk...tp ske kuar time wet bnyk so seng la nk bli ape yg berkenen...