11/07/2011

bowling longkang ;p

assalamualaikum, heeeyyyyy yehhhh dah baik dari DEMAM so dah boleh update hari-hari,cehhhh mungkin tu adalah angan2 sumaiyah, sbb sekarang dah mula semester baru,so tk boleh main2 main bowling kejap2 tu boleh lah hehe
sebelum main muka ade senyum sikit ;D
penuh dengan gaya :)
dah agak akan kalah :)
pemain2 yang telah kecundang, hehehe
dah sape yg muka riak tu lah pemenag, hehehehe
okeyyyyy la entry yang simple je, malas nak cerita panjang sebab kalah teruk hehehe..tak nampak muka cik syg kn? hahaha sbb tu bowling kalah sbb tkde org bg semangat ;)
LOVE you all :)

8 comments:

~ Mr Ej ~ said...

waaaa..,maen bowling xajk...waaaaaa

sumaiyah mokhtar said...

~ Mr Ej ~ : kalau kite ajak kite msty kalah hehehe

Far8 budak baik said...

okeyy aku gelak guling2
kat sini..
hahahahaha
longkang pun longkang lah kn...
janji bola tu kedepan =p=p

tomato said...

ooooo tak ajak tomato ek ! grrr

tomato pon baling longkang je . heheh

ubi said...

pandai ke..aim longkang la dulu..harhar

sumaiyah mokhtar said...

Far8 budak baik : hehehe budak baik mane bole gelak kn org la, tk baik tau :)

sumaiyah mokhtar said...

tomato : jom main bowling, tp you kena belanja i hehehe baru bole u menang :)

sumaiyah mokhtar said...

ubi : kalau pandai tk kalah teruk, hehehe buat malu je :)