21/07/2011

kalau dah semua benda nak sama susah la!!

hyeee assalamualaikum, haihhhhh hari ni nk post marah2 boleh? ahhh boleh ke tak nak jugak, hari ni tk nk guna 'i' dahhh nak pakai gua je boleh! sbb mmg tengah marah,so kena tunjuk kan yg kite ni marah.

okeyyy gua memang bengang lahhhh bila ade org copy cat gua ni, errrr gua tk cakap gua ni hebat tapi please la wehhhh identiti sendiri lahhhh! tk kan sume gua nk ade lu nk ade,

okeyyyy bukan setakat ape yg gua ade okeyyyy semua yg gua pakai die nk pakai! wehhhh ape hal la dohhhh cube la buat cara sendiri! okeyyy meh cite, last day sebab gua cakap dengan cik syg gua da malas nak lilit2 kepala bagai so gua nk strt balik beli tudung sarung2 senang tak lecehhh so gua rembat dua pasang.

bila da ade tudung beli la baju, kau tauuuu ape dah jadi? Tadi die balik alih2 bawak balik baju style same mcm gua!!! yg tk bole blaaaa tudung die tu wehhhh same mcm gua! siot lahhhhh errrrrrrrrr *dah tahap tekan keybord mcm nk pecah dah!

dari dulu seyhhhhh ape gua pakai sume die nak beli!! dari ke baju,tudung,kasut sampai bedak fondation pon sume nak beli same brand dengan gua!! eeeeeeee gua rase nk sound je, tp mcm tak logik pulak, sebab tu pun nak gadoh2 kan,

sekarang gua ade idaman baru nak beg mmg lawa gile, so mari kite tengok die nk rembat same ke tk!

6 comments:

Anonymous said...

Chill ;) Tp ok la what, jd idol.

sumaiyah mokhtar said...

Nurnajwa : tp dear, nti org sume ckp "ehhhh baju same mcm ****" haaa tu tk suke yunk

Aisyah Aina said...

tak suka orang macam ni...nanti orang kata kita yang ikut dia pulak :D

DILEMA WANITA said...

ermmm...die rasa ske dgn gaya u so die ikot la kot..die wat u as referent kot..

sumaiyah mokhtar said...

Aisyah Aina : tau tkpe dear :)

sumaiyah mokhtar said...

shishi.. alaaa tp tk best la nti tk look difrnt la dear. same je, :(