10/01/2012

Selamat Hari Jadi abah.

hey assalamualaikum, saja nak update kejap, 10 januari 1960 abah dilahirkan dan hari ni tepat 10 januari 2012 rasa pilu tak akan pernah hilang dan tak akan pernah ada penganti abah. 2 oktober 2011 abah pergi buat selama-lamanya, dan 2 october tu jugak lah hari jadi isteri tercintanya, untuk kali terakhir tahun lepas mengucapkan selamat hari jadi dan untuk kali terakhir jugak menyambut hari bapa,

abah seorang yang tak banyak cakap, dia hanya cakap apabila dia rasa benda tu tak boleh, sebab kami bertiga rasa sebelum ni tak pernah pemintaan kami di abaikan semuanya abah tunaikan walaupun kadang-kadang lambat.

tahun ni hadiah untuk abah bacaan yassin khas akak kirimkan untuk abah, yang terbaik untuk abah dekat sana mudah-mudahan Allah tempat kan abah di syurga bersama orang-orang beriman,

rasanya dah tak boleh nak taip, dah mula rasa sebak.. okey lah i miss you so much abah.

2 comments:

umairah , said...

2 october lah durrrrrr.

El-Janna said...

al fatihah. doakan juga yg terbaik ya^^