21/04/2011

justin bieber berkonsert malam jumaat?

assalamualaikum sihat? huu tk pegi tengok konsert justin bieber ke? ouhhhh tk? bagus :)

perasan tk justin bieber sibuk nak rosakkn bangsa melayu,tp org kite sibuk support die, bukan nak mengate, tp berapa ramai yg perasan die buat konsert malam jumaat, org lain sibuk baca yassin dekat rumah yg die sibuk dengan konsert,

sanggup berhabis duit semata-mata sebab justin bieber, kalau maher zain buat konsert tkde pulak nk support beria sgt, kalau betul lah nak tgok sgt justin bieber tu buat lah hari sabtu ke, ni kenape lah pilih hari khamis malam jumaat.

beringat lah wahai manusia di bumi ini,tegok lah situasi jepun yg di landa tsunami yg dah menghancurkan berapa juta manusia, Allah masih syg kn Malaysia so hargailah sementara Allah belum menarik nikmat-Nya :)

12 comments:

Farhana Jafri said...

nk slahkan JB sorang pon xbleh sbb dy bknny tau kite bce yassin ari pe.. kne slahkn pihak pngnjur jgax.. yg prgi sne tu pon xreti nk beringat.. ana bkn pminat bieber ea.. hehe js bgi pndangan :)

jemput singgah ANASAURUS :)

sumaiyah mokhtar said...

yahhh betul jgk :)

youhazreenda said...

pihak penganjur yg slh...pegi luluskan hari jumaat nape..reen tak pegi..tak berminat.hehe

sumaiyah mokhtar said...

youhazreenda : hehehe betul2 errrr bagus tk pegi :)

Yann Mazian said...

yann tak minat JB tu. jambu sgt. haha. :D

sumaiyah mokhtar said...

Yann Mazian : i lg tk minat you tau,huhuhu

Ain Zulaikha said...

tak bestlah justin tu.. entah kenapa orang minat dia eh?

sumaiyah mokhtar said...

Ain Zulikha : hehe haah mmg tk best pn kan?

cik wiwiz said...

JB kan freemanson.. Ade jela agenda nye.. ;p

sumaiyah mokhtar said...

cik wiwiz : padahal dekat negara die org yg support die pn bdk2 je,

Teyaazman said...

betul2. tak paham la dgn dorg yg taksub sgt dgn babir tu. eh silap. bieber. haha

sumaiyah mokhtar said...

Teyaazman : hehehe org die pn tk support die mcm kite support die kn2? nth pape :)